Re: KiCad - jednopólová a liniová schémata (silaøina) - jde to?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 19 17:10:32 CET 2024

No asi tak, drát není v BOMu, předpokládá se, že se vyrobí na DPS.

Jinak dělat knihovny je tak nějak samozřejmost. Vlastně kromě drobností
typu blikátko pro děti na kroužek, v rámci skoro každého nového projektu
vytvořím aspoň 1 součástku, pouzdro, nebo obojí.

Jednak potom není "každej pes jiná ves" a taky si tam můžu udělat další
věci, včetně banalit typu položky s linkama na prodejce a kolik stojí
různé počty ks. Na to pak navazuje vlastní BOM skript, kterej spočítá
kolik stojí 1 ks při různch počtech objednaných součástek a taky kolik
bude stát nejmenší objednávka.

Je zajímavá otázka, zda by tenhle skript nemoh spočítat i délku spojů na
schématu, takže by nakonec při troše snahy byl i odhad drátů na
rozvaděč, kdyby se malovalo v nějakém měřítku.

PH