Re: KiCad - jednopólová a liniová schémata (silaøina) - jde to?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 19 17:54:09 CET 2024

Tak na jednorázovku by se asi daly ty knihovny naprasit jako banální
obdélníky s padama na odpovídajících místech a hotovo. Pak jenom do
různých vrstev "DPS" dát různý barvy a průřezy drátů. Nakonec pcb fajl
prohnat py skriptem, možná radši externě, mimo kicad.

Záleží co je to za rozvaděč a kolik druhů komponent obsahuje, když tam
bude 100 položek 3 typů, tak se malovat knihovnu vyplatí, když 100
položek 30 typů tak ne. A když bude položek 10, tak se nevyplatí dělat
ten skript.

PH