Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 17 16:32:41 CET 2024

Tak to jste mě potěšil, že Vás to taky zajímá. Já bych to i zkusil,
protože ten obvod se mi velmi líbí a asi je to jediná cesta jak
dosáhnout co největší účinnosti při malém výstupním napětí. Bohužel
nemám osciloskop, u ktéreho bych si byl jistý, že na takto vysokých
frekvencích nekecá.

Takže třeba na nás Daniel Valuch bude mít někdy čas a zkusí sem dát
ještě nějaké výsledky ze špičkové měřící techniky.

Martin Záruba