Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 17 15:59:17 CET 2024

Ak tomu dobre rozumiem, tak SW je "len" zaporny pol pre budic horneho
tranzistora.

Sense je diferencialne, takze ten snimaci odpor tam nemusi byt zapojeny
tak, aby bolo SENSE+ na vystupe cievky. Presnejsie, vzorove zapojenie na
prvej strane DS ani snimaci odpor nema, vyuziva sa odpor cievky, a SENSE+
je zapojene rovno na SW (teda cez odpor co je sucast filtra).

Z tych diferencialnych SENSE v tom blokovom diagrame su odvodene dva
zosilnovace v opacnej polarite, Icmp vypina horny tranzistor po dosiahnuti
nejakeho "spravneho" prudu v cievke, a Irev vypina ten dolny kde prestane
tiect cievkou prud (ak nie je vypnuty skor kvoli nejakej vnutenej
frekvencii). V popise sa potom zdlhavo vysvetluje ze pri malej zatazi sa
za nejakych okolnosti ten spodny tranzistor ani nevypina.

Inak tie priebehy na tych gate za roznych okolnosti (zatazi, vnutenych
frekvencii) by mohli byt poucne, aj ja by som ich rad videl.

wek