Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Leden 13 17:27:10 CET 2024

suhlasim. Aj teoriu vsetci pozname.
Len ked pride na realizaciu po 25 rokoch tak sa nezriedka zisti, ze nie
vsetky potrebne detaily boli zdokumentovane. Nemusel to byt zamer, ale
stalo sa.
A mozno dokonca aj vyrobca ma k dispozicii novy system. Ale zakaznik sa
moze zdrahat zaplatit 50(?) milionov dolarov za upgrade. Lebo neostane
na odmeny predstavenstvu. Ved to nasi kluci sikovni nejak stale dokazu
lepit.
Nepozname podrobne detaily, tazko komentovat. Mozeme len spekulovat.
b.