Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Leden 13 11:52:53 CET 2024

Jak je to s TČ a studnou? Mám k dispozici starou kopanou studnu 8m se
silným pramenem. Kdybych o 30m dál po prameni vykopal stejnou, bylo by to
použitelné? Z jedné brát a do druhé odevzdávat?

HP

so 13. 1. 2024 v 11:37 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>