LTC3300-2 battery active balancer

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Sobota Leden 13 11:20:05 CET 2024

Zdravím konferu a obracím se na Vás s prosbou o radu ohledně LTC3300-2.

Jedná se mi o to, že pokud zvolim mód 1 (Discharge Cell (Nonsynchronous ale i jiný např.2 Synchro.))  tak LTC spustí discharge,
ale pouze po dobu cca 200 mikrosec vysílá budící pulsy do primárních gatů MOSFETů, šířka pulsu cca 2 mikrosec a frejvence 205kHz ,
potom se po dobu nějakých 13 milisec. odmlčí a opět vyšle sérii pulsů a tak to opakuje po dobu cca 3 secund kdy se cyklus ukončí protože neprobíhá opakované komunikace s povelem RUN.

Na primárních měřících odporech je měření v pořádku a během pulsu jde od 0mV do 50mV po tu dobu 2 mikrosec.

Ironií je, že mám již postavenou vývojovou verzi bastlu pro balanc sedmi LiIon článků se dvěma LTC a ta mi fakčí ve všech módech , po té jsem se rozhodl udělat novou finální verzi a mám takovéto problémy.

Děkuji a jsem s pozdravem a přáním, vše nej do Nového roku.
Pavel