OT: tiskárna Canon MG3550

Sobota Leden 13 15:30:49 CET 2024

Dobrý den - čistě náhodou, kdyby někdo věděl. Chcípla mi tiskárna Canon
MG3550. Myslel jsem že zdroj, ale ten chodí. Takže asi deska s
procesorem a nepředpokládám, že bych na tom něco vymyslel. Po zapnutí
párkrát zabliká kontrolka a chcípne.

Tuhle tiskárnu jsem vyhodil už asi před 5 lety, nepravidelný tisk, jako
by nešlo odměřování. Pak když už jsem měl novou, tuhle jsem rozdělal a
stačilo otřít inkoust rozmatlaný na odměřovací proužek :-) Pak si ji
vzala přítelkyně a je nadšená z toho, jak při skenování může do jednoho
souboru naskenovat víc stránek. To ta moje HP neumí.

Má cenu shánět ten samý typ? Ještě ho někde v nabídce mají. Nebo umí
tohle i novější canony? Může mi někdo nějaký typ (tiskárna + skener)
doporučit? Snažil jsem se doklikat na podporu canon.cz, ale mají to
udělané tak, aby to vypadalo, jak stojí o zákazníky, ale při tom aby je
nikdo neotravoval :-( a na nějakou registraci nemám nervy.

Anděl