[OT] Krbova kamna s vymenikem do vody - jak na to

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 12 15:01:51 CET 2024

To zřejmě špatně chápete. Wekovi patrně, stejně jako mně, nevadí novoty,
ale úpadek znalostí a řemeslné dovednosti.
Můj děda (horník) si postavil baráček vlastníma rukama. Otec, vzděláním
právník a povoláním úředník, dokázal hladce omítnout stěnu. Já už si na
to musel najmout zedníka. Sice zaštukovat jsem to musel nakonec také
sám, ale zato mi tu po něm zbylo nářadí, pro které si chodil několik
let, až se nakonec upil k smrti.
Sehnat jakéhokoli řemeslníka na drobnou opravu to je dneska jako hledání
živé vody v pohádkách Boženy Němcové.

Mrazík