[OT] Krbova kamna s vymenikem do vody - jak na to

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 12 12:33:14 CET 2024

Tak v tom případě vám musí vadit i že dneska nikdo nejezdí na koních a
jezdí v autech. A že 99% obyvatelstva na koni neumí jezdit, neví jak se na
tom řadí, kde se přidává plyn... A po staletí  zažité návyky svítit
svíčkami a petrolejkou vystřídala elektrická energie a dnes LED. Vždyť to
je strašný, současná generace ani neví co je to petrolejka. Nebo ví (najde
na webu) ale neumí používat ( to na web nikdo nedal). Musí vám vadit i
automatické kotle na uhlí, které udržují oheň a samy si dávkují....protože
mnoho generací před námi to dělalo ručně a lopatou a házeli to do ohniště
ručně... Musí vám vadit i očekávání, že sednu do auta, zmačknu tlačítko a
on motor sám nastartuje. Bez kliky a nutnosti roztáčet kliku
rukou....protože se to tak dělalo a je to odkaz minulé doby.
Kdyby totiž lidi byly líní a nevymýšleli si jak si život zjednodušit, tak
si tady takhle nebudeme psát, ale budem posílat poštovní holuby.
Tomu se říká pokrok pane kolego. Dá se o tom najít dost věcí na webu
(internet) 🙂  Fuj, já bych tyhlety internety zakázal. Celé tisíce generací
to nepotřebovaly...