Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Leden 11 15:00:39 CET 2024

Tak amatérsky bych plyn do krbu netahal. To už je další level...

Ano, proto tam mám primárně plynový kotel, který bude fungovat i beze mě a
přepínač kterým to jde ručně spustit.
Jinak je to automatické a opravdu mi manželka nevolá co kde. Možná první 2
roky než se něco odladilo.
Odejít může kdykoliv cokoliv, mám tam co jde různě v paticích a věřím, že
oprava nebude úplně a složitá.

Naopak bych vzpomenul stres a frustraci kterou by mi způsoboval uzavřený
systém kde bych nemohl doprogamovat co chci.

HP