Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 11 14:46:51 CET 2024

ten zaver se mi moc libi :-) take jsem natavil smer, co az nebudu moc se
o barak starat. takze mega_zateplit, moznost oddelit bydleni jen na min.
plochu, koupelna, wc, bydleni vareni. idealne zadny schody. a pak resit
jen nouzove topeni, drevo/lpg jinak elektrika. az budou v bazarech FVE
panely "na vahu", tak strechu oplacam panelama, na neco. a to bydlim u
lesa, mam i vlatni kousek lesa i kus pole, takze poustevnicit muzu zacit
hned. ale uz jen vymena bejt zamestnancem za samo_parazita me stala
zatim vsechne volnej cas a trva to uz 3 rok.
takze konicky ano, ale moznost fungovat by mela byt co mozna
nejjednodussi, nebo super rychle zpenezitelna. a tam se zadny samodo
systemy moc nepocitaj.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65