Re: Zemřel Niklaus Wirth

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 8 14:27:08 CET 2024

On se ten dálnopis používal dost i v civilu. Patrně na to byl potřeba
nějaký kurs. My jsme ho měli připojený jako výstupní zařízení ke SMEPu,
bylo pohodlnější napsat zprávu na terminálu a pak vyděrovat pásku. Sice
to byl starý německý šrot s orlicí a hakenkrajcem ale fungoval.
SM52/11 už snímač/děrovač neměl a co jsme měli na Poldovce SM4/20 tak
tam to sice bylo, ale nikdo to nikdy nepoužil, neměli jsme do toho ani
tu pásku. To už frčely diskety.

Mrazík