Re: Zemřel Niklaus Wirth

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 7 12:14:14 CET 2024

tohle je naprosto zasadni pro me jako uzivatele, servisniho technika
atd. nekam prijedu a program v delphi "na diskete" a vsude to hned
funguje. pak vezmu moderni cajk v cecku a zacnu jak trotl instalovcat
vsude neco co chybi .. grrrr.
:-)
t.
p.s. moje lepenice v delphi 7(program) nejaky desitky tisic radku a
porad 1M = na disketu se porad vejde. kompilace/prelozeni, nebo jako ze
to po uprave kodu udela novej exac = hned :-)