Re: Zemřel Niklaus Wirth

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 7 13:45:25 CET 2024

No to je typickej příklad toho, kdy se vymyslí jak něco udělat elegantně
a úsporně, ale je to složitější a tak to často není kompletně zvládnuto
a pak je to na h...

Aneb lenost zkusit nainstalovat každej release na čerstvých instalacích
všech verzí win, na kterých deklarujou že to má fungovat, nebo si aspoň
jednou otestovat, že uměj vygenerovat instalátor, který to zvládne a
dodat mu všechny fajly.

PH