Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 6 10:55:32 CET 2024

V podobných případech platí, že je dobré prostě promyslet co chci a co
mám k dispozici a podle toho zvolit řešení.

Dá se udělat triviální bodovačka MOTem, skoro stejně triviální s
ultracapama z Ali, nebo s hromadou sintrovaných NiCd aku, složitější se
snižujícím regulátorem a kondíkama na desítky V či lipolkou, nebo
autobaterkou, Ještě složitější s kondíkama na stovky V, či úplně bez
nich ...
Akorát nejde rozumně udělat s trafem na stovky kHz bez usměrnění
výstupu, to je problém už u trafopáječky. Prostě moc velká indukčnost.

PH