Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 6 14:31:03 CET 2024

Je to už druhý příspěvek, který pro bodovku zmiňuje ultracapy.
Já jsem nikdy žádný ani neměl v ruce. Ale vždy jsem si myslel, že mají
sice velkou kapacitu, ale proudově to není nic moc.

Pro bodovku ale asi nepotřebuju zas tak velkou kapacitu, zato to musí
dát docela významný proud.
Takže ultracap mi tady nepřijde jako to správné řešení. Že lepší je
baterie běžných kondenzátorů (pokud možno LowESR).
Nebo se pletu?

PL