Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 5 21:59:47 CET 2024

V PE 07/2022 je článek a konstrukce na toto téma.
Včetně porovnání s MOTovou bodovkou.

Viděl jsem kdysi na veletrhu takovou nóbl kondezátorovou bodovku.
Nakoukal jsem tam ty parametry, ale teď ani za nic nemůžu najít, kam
jsem si to napsal.
Pamatuju si, že jsem si tehdy říkal, že by to nemělo být nic
neřešitelného to postavit.

PL