Re: mech: dvojpulsní bodovačka

Pátek Leden 5 21:45:28 CET 2024

A je v tom tyristor? Není to triak aby to chodilo v obou půlvlnách
stejně? Překvapil mě tam ten požadavek na céčkový jistič 25A. To nemám
ani na přívodu do baráku. Ale někdo tady zmiňoval kondenzátorovou
bodovačku. Jaké se tam požadují parametry? Mám přípravek, kterým jsem
testoval proud nasycení tlustoproudých tlumivek. Mám tam 100 mF/25V a
tranzistorový spínač, co dokáže impulzně sepnout 6 KA (10xIRF1405). Pak
tady mám dalších 100 mF, které k tomu mohu paralelně připojit. U té
bodovačky z Hadexu píšou proud 50-800A. Kdybych ten impulz natvaroval
nějakou indukčností, aby se bez podstatné ztráty energie snížil na těch
800A a prodloužil, stačilo by to?

Anděl