Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 6 06:38:39 CET 2024

Zdravím,

na omak jsou ty fastony hladké, žádná ostrá hrana ani na vnějších ani na
vnitřních hranách. Nějak mě ani nenapadlo, že je to třeba řešit.  Ale
vzhledem k tomu, že se faston zasouvá naplocho mezi 2 plechy tak v tom
nevidím dlouhodobě žádný problém. Myslím, že bude dřív po článcích než
prošoupu ty kontakty v baterce.

Petr