Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 5 22:15:42 CET 2024

Díky za fotky.
Ten vrchní díl vypadá dobře.
Taky jsem zvažoval fastony, ale bál jsem se, že hrany těch děr, co v
nich jsou, budou dřít kontakty baterky.
Možná by to chtělo je aspoň zahloubit a tím jim srazit hrany.
Tak tam zatím mám hladké plechy, vypreparované ze starých nefunkčních
frekvenčních měničů.
Ale to není příliš opakovatelné řešení.

PL