Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Ota Herm ota na herm.cz
Sobota Leden 6 20:24:15 CET 2024

Docela slušný adaptér je tady:
https://www.printables.com/cs/model/479021-parkside-adapter
Mám ho vytištěný, jako kontakty použil fastony, ale nakonec jsem ho
nepoužil. Místo něj tam skončil PARKSIDE Adaptér na akumulátor PAA 20-Li
B2. Uvnitř se celkem pohodlně najde spínané 18V, tedy řeší to vypnutí při
vybití akumulátoru.
Akorát je to nutné zapínat/vypínat tlačítkem, což ale při mém použití
zrovna byla výhoda.
Ota