Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Leden 4 20:24:52 CET 2024

Prosím o tip na vymazlený model na připojení těch baterek. Je jich na
webu spousta, ale aby to bylo tisknutelné bez půldenní chirurgické práce
a dobře vyřešené kontakty... Ideálně jako step :)

Děkuji, JL.