Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 5 17:14:58 CET 2024

Mluvil jsem dneska s kolegou, který je velký bateriový mág a rozebírač.
Tak u těch Lidl baterek prý všechny standardní mají v sobě články 18650,
verze Performance (to je ta s Bluetoothem) pak mají 21700.
Pokud by se použila ta Lidl baterka jen jako zdroj dost kvalitních článků
(snášejících vrtačkové proudy, tedy opravdu velké), tak ve 4Ah baterce
je těch článků 10, tedy jeden vychází na nějakých 80Kč.

Teprve teď jsem si všiml, že se jedná o ruční vysavač a ne o nějakého
robota.
Tak tomu by ten batoh určitě slušel.
Takže by se nemuselo nic rozebírat, jen na 3Dprn vytisknout přechodku.

PL