Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 4 17:43:50 CET 2024

Kdyby to bylo moje, tak bych možná zvolil svůj oblíbený úkrok stranou.
A vysavač bych vybavil "batohem".

Do původního bateriového prostoru vytisknout šidítko v původních rozměrech,
vybavené dvěma kontakty ve vhodných místech.
Ze šidítka tlustou dvojlinku, a nahoru pak držák na externí baterku.
Pokud možno tak, aby moc nezvyšovala jízdní profil a vysavač se tak
vešel i pod postel a skříně.

Jako tu externí baterku pak třeba oblíbené baterky pro nářadí Lidl.
Jsou slušné, mají 3-letou záruku bez keců, verze 4Ah stojí nějakých 800 Kč.
Nabíjel bych to nabíječkou Lidl.

Jen napřed před startem akce zkusit, jestli tomu vysavači stačí jen těch
18V.
Jestli si za chodu i nějak netestuje ty další piny.

Mám na Lidlovké baterky předělaných už víc věcí, a je to šikovné.
Používám je třeba i při pájení, mám na ně adaptér a na něho připojenou
páječku T12.
V dlouhodobém výhledu je i DIY elektrokolo na tyhle baterky. Ale zatím
se toho bojím
(že nevratně zlenivím) a tak do toho nejdu.

Ty Lidl baterky by se (už ale bez možnosti uplatnění záruky) daly použít
i jako zdroj dost
kvalitních článků za dobrou cenu. Ale některé z nich (ne všechny) myslím
používají větší
články typu 21700.

PL