Re: Zalévací gel. - čidlo vlhkosti

Ota Herm ota na herm.cz
Středa Leden 3 21:26:36 CET 2024

Dovolím si navázat na toto vlákno, také mám rozpačité zkušenosti s
kapacitním měřením vlhkosti půdy. Teď jsem našel senzor Fiedler Virrib,
který se mi jeví docela nadějný:
https://www.fiedler.company/cs/produkty/snimace-meteorolog-velicin/pudni-vlhkost/virrib
Překvapivě i cena by se dala přežít. Nemáte s ním někdo zkušenost?
Fungovalo by to i v květináči?
Díky, Ota