RE: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

ok2mtm na seznam.cz ok2mtm na seznam.cz
Čtvrtek Únor 29 12:17:38 CET 2024

Ještě bych přihodil jednu drobnost - už jste se podívali do zásuvky osciloskopem? Doba čistých sinusovek je s množstvím spínaných zdrojů všude okolo nenávratně pryč. I tohle může být důvod, pro ne jenom jednu periodu, ale je potřeba vyhodnocovat delší dobu.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Thursday, February 29, 2024 10:18 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

Přetoku lze zabránit tzv. energetickou bariérou, ale je drahá a má blbou účinnost.

http://www.vawt.om2cm.sk/?q=node/743

Napětí ze sítě se usměrní a opět sinus střídačem nastřídá a pošle do domu. Pak obrácená energie nemůže ven projít.

Wattrouter, bojler a elektrický radiátor hozený venku by měl dělat něco
takového co potřebujete, ale tu energii maří, tedy měniče jsou zatížené
na max a to jim taky neprospívá.

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.