Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Únor 29 20:22:23 CET 2024

Napětí ze sítě se usměrní a opět sinus střídačem nastřídá a pošle do
domu.
Jak si to mám představit? Kam se to pošle? Přijde mi to silně přitažené za
vlasy, asi jako zázračný filtr atomové energie z Temelína.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukeš
Sent: Thursday, February 29, 2024 10:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

Přetoku lze zabránit tzv. energetickou bariérou, ale je drahá a má blbou
účinnost.

http://www.vawt.om2cm.sk/?q=node/743

Napětí ze sítě se usměrní a opět sinus střídačem nastřídá a pošle do
domu. Pak obrácená energie nemůže ven projít.

Wattrouter, bojler a elektrický radiátor hozený venku by měl dělat něco
takového co potřebujete, ale tu energii maří, tedy měniče jsou zatížené
na max a to jim taky neprospívá.