Re: Jak vyhodnocuje elektroměr přetok?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Únor 29 10:17:39 CET 2024

Přetoku lze zabránit tzv. energetickou bariérou, ale je drahá a má blbou
účinnost.

http://www.vawt.om2cm.sk/?q=node/743

Napětí ze sítě se usměrní a opět sinus střídačem nastřídá a pošle do
domu. Pak obrácená energie nemůže ven projít.

Wattrouter, bojler a elektrický radiátor hozený venku by měl dělat něco
takového co potřebujete, ale tu energii maří, tedy měniče jsou zatížené
na max a to jim taky neprospívá.