zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Úterý Únor 27 18:11:14 CET 2024


A že je tam závit ve zkratu, to nevadí?

P.K.

út 27. 2. 2024 v 18:08 odesílatel Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napsal:

> Není tam "blackout" ten jezdec se pořád  dotýká závitů. Na mém
> autotransformátoru je jezdec, který se dotýká buď jednoho závitu, nebo
> dvou  najednou.  Takže ten jeden závit vlastně mūže být ve zkratu. Ten
> jezdec má většinou na sobě i nějaký chladič. Docela dobře je ta konstrukce
> vidět tady na té stránce... je to poslední obrázek dole:
>
> diametral.eu/autotransformatory
>
> U starých konstrukcí velkých nabíječů se autotransformátory používaly k
> regulaci a poháněly je servomotory. servomotor na společné ose točil se
> třemi transformátory najednou na každé fázi jedno autotrafo Ta regulace
> byla relativně rychlá a spojitá.
>
> úterý 27. února 2024 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napsal(a):
>
>> út 27. 2. 2024 v 16:35 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal:
>>
>>> On Tue, 27 Feb 2024, Jan Waclawek wrote:
>>>
>>> > Hm, zaujimave, dakujem.
>>> > Vlastne je to riesenie hodnejsie 21.st. nez to autotrafo.
>>> > wek
>>>
>>> Mne by na tomhle reseni hodnem 21. stoleti asi vadilo ze to cvakani
>>> relatek zpusobuje blackout-y na vystupu.
>>>
>>
>> Jak je to udělané na tom autotrafu? Tam přece jezdec jede po závitech,
>> nebo nějakých kontaktech od odboček, ne? Takže je tam blackout při přejezdu
>> mezi dvěma odbočkami?
>>
>> Relátko sepne za jak dlouho, desítky milisekund? Je to tak řešené i v
>> UPSkách.
>>
>> Pavel Kadečka.
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240227/84d6bc62/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list