zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Únor 27 14:39:26 CET 2024

Ano, je to tak.
V menu se da zapnout stabilizace a nastavit hystereze regulace 1-9V.
Jinak to trpi tim neduhem, co je dan konstrukci. Pracvakavajici relatka
kratkodobe odpojuji vystup.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.