zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 27 14:25:21 CET 2024

>Zřejmě to funguje tak, µe
>sekundární vinutí mají 1-2-4-8-16-32... V a relátka je připínají podle
>potřeby.

Potial rozumiem; ale ci "stabilizacia" spociva v tom, ze pri zapnuti resp.
zmene nastaveneho vystupu to cvakne relatkami raz a potom je to OK, alebo
to cvaka podla toho ako chodi vstup?

wek