zdroj/pripravek pro ozivovani/opravy pristroju napajenych z 230V ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 27 14:39:37 CET 2024

Relátka cvakají podle toho jak se mění vstup. A skutečně je to tak, jak
jsem myslel, trafo je popsáno, je tam 8 vinutí (1,2,...128V + primár a
napájení elektroniky) a 8 relátek. Řídí to nějaký PIC.

Mrazík