PWM 80V 25A

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 15:43:41 CET 2024

Možná to tak je. Nakonec udělat 24 převodníků není neřešitelné. Ale i
tak tam myslím bude nějaký, třeba softwareový integrátor. A je fakt, že
jsem si nevšiml, že bo ho nějak zmátla proměnlivá zátěž. Ale jak je to
udělané nevím. V každém připadě je ten balncer aktivní a asi dost
schopný, protože prakticky trvale balancuje 1A a je úplně studený.

Martin Záruba