PWM 80V 25A

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 22 15:31:26 CET 2024

Myslíte, že ten balancér to dělá jedním převodníkem?
Já jsem si vždy myslel, že je to n-krát zopakovaný obvod, který měří
napětí jen toho svého článku a podle toho spíná buď svou lokální zátěž,
nebo to obtokem pošle dál.
Myslel jsem si totiž, že při centrálním měření už by ten rozsah byl
příliš velký na to, aby to měřilo jednotlivé články dostatečně přesně.

Tak to si budu muset opravit své představy, jestli je to opravdu dělané
nějakým multiplexem a jediným převodníkem.

PL