PWM 80V 25A

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 21 19:19:20 CET 2024

Avalanche energy je užitečná, pokud se očekává možnost neošetřeného
rozepnutí indukčnosti. Je to energie, kterou v tomhle režimu garantovaně
přežije. Pokud u toho bude dioda, nebo je opravdu hodně garantován
bezindukční charakter zátěže, tak na Eas nezáleží.

Poznámka k hi-side driverům: Většina, včetně uvedeného, má napájení
horní strany z kondenzátoru, který se nabíjí když je Vs výstupu blízké
GND. Na to je ten R+D na obr.1 nahoře. Nelze je takto provozovat až do
100% doby sepnutí. Nebo se jim musí zařídit externí napájení.

PH