Logika SW Home Assistant - bylo S0 výstup elektroměru.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 16:56:43 CET 2024

Mně nejde o to, jestli je to perfektní.
Jde o to, aby to mělo nějakou logiku. Pokud možno stejnou přes celou
aplikaci.
A aspoň trochu přirozenou, ne různá menu vodorovně, jinde zase svisle,
jinde zase nijak.
Ono už to, jak se na každou blbost používá docker, o něčem svědčí.
Místo aby se používaly sdílené prostředky a dodržovala se nějaká štábní
kultura, tak si to
každý do dockeru zdubluje nějak trochu odlišně.

Komunitních projektů je spousta. Ale takhle podivně chaotických (přitom
úspěšných)
myslím moc ne.

Zřejmě to pro tvůrce modulů nějaké výhody a přitažlivost má, jinak by
nepsali
moduly zrovna sem ale někam jinam.
Mně jako uživateli se ještě ty výhody najít nepovedlo.

Ale jak už jsem psal, musím s tím žít. Jednou jsem dal někomu neuváženě
slib,
že se mu o to budu starat (bylo to předem, to jsem znal HA jen z
oslavných článků),
takže prostě musím.

PL