Re: S0 výstup elektroměru.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 17:07:08 CET 2024

Mimochodem je tady někdo, komu přijde lepší a logičtější nastavovat
počáteční stav nějakého čítače takto?
Nebo by vám taky přišlo tak nějak normální, aby tam byla pro tuto jistě
rutinní činnost jednoduchá volba "zadej počáteční stav" ?

To snad pro uživatele nemá výhodu žádnou.
A neumím si moc představit ani výhodu pro tvůrce takového modulu.

PL