Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 16 08:57:45 CET 2024

On Fri, 16 Feb 2024, Marek Sembol wrote:

> K puvodni otazce (co pouzit) a odpovedi (android tablet) pridam svoji
> poznamku: Ano, android tablet. Prvni se mi nafoukl do takove miry, ze sel
> do kose (stejne jsem chtel pouzit vetsi). Kdyz se zacal nafukovat druhy,
> tak jsem z nej vykuchal baterku a nahradil ji hromadou kondenzatoru 'co
> suplik dal'. Ne, ze by to utahly dele nez sekundu, ale bez baterie se muj
> tablet odmital zapnout. Takze doporucuji podobnou operaci provest hned na
> zacatku, at to pak neresite 'za provozu'
> BR,
> Marek

Taky bych sel spis cestou RPi+displej+wifi+linux nez resit Android
a akumulatory. Vytisknout nejaky pekny ramecek a pak by nevadilo ze
je to treba 3cm vysoke a pod displejem se skryva RPi .