Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Únor 16 10:35:10 CET 2024

Androidi telefony a tablety by mely fungovat bez baterie. Navody na to
jsou, tady treba jeden osklivy:
https://www.makeuseof.com/swollen-battery-replace-run-smartphone-without-battery/