Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 16 08:40:59 CET 2024

K puvodni otazce (co pouzit) a odpovedi (android tablet) pridam svoji
poznamku: Ano, android tablet. Prvni se mi nafoukl do takove miry, ze sel
do kose (stejne jsem chtel pouzit vetsi). Kdyz se zacal nafukovat druhy,
tak jsem z nej vykuchal baterku a nahradil ji hromadou kondenzatoru 'co
suplik dal'. Ne, ze by to utahly dele nez sekundu, ale bez baterie se muj
tablet odmital zapnout. Takze doporucuji podobnou operaci provest hned na
zacatku, at to pak neresite 'za provozu'
BR,
Marek