Re: Jak zjistit výkon C trafa nebo toroidu?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 14 10:36:43 CET 2024

Diky, uz jsem dostal fotokopii z nejake knihy, kde je v podstate to , co
jsem pptreboval.
Bohuzel trafa je hotova, neda se nic motat, neznam pocty zavitu, zadny
udany vykon, jen mohu merit ..

U toho toroidu versus C, zmeril jsem odpory a  je fakt, ze se lisi
stejnosmerne odpory vinuty, byt maji trafa stejne vykony. To mě nějak
nenapadlo...