Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 12 20:48:09 CET 2024

No přesně nevím, stalo se to asi 2x za 15 let a to s tím dělá denně
(tedy denně to nepřipojuje).
Napájení má nějaký zdroj Meanwell, snad RD-125, přesně nevím, zavřený v
krabici, ale určitě třívodičový do 230V. Leze z něj 24V, na desce pak
měnič na 5V.
Ale PC má na centrální online UPSce, ta je v serverovně, takže je na
samostatném zálohovaném rozvodu 230V.

Martin Hanek