Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 20:38:30 CET 2024

Děkuji za odpověď.
Jen pro zajímavost a poučení: problém byl předpokládám v tom, že neměl
správně propojené země, že?
Tedy můj tip: zřejmě deska napájená z nějakého "galvanicky odděleného"
zdroje, tj. zdroje s 2-vodičovým připojením na 230V.
A současně s dostatečně prosakujícími filtry, takže při spojení (-)
tohoto zdroje s (-) PC (které je galvanicky na PE) mezi nimi přeskočila
jiskra. A nebyla to jiskra lásky.

PL