Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 21:06:45 CET 2024

Mám rád letecký přístup.
V letectví se u každé nehody snaží zjistit příčinu a vyvodit z ní
poučení, aby se to příště už nestalo.  *)

PL

*) Neplatí pro firmu Boeing v post-McDD době. Tedy v době od fúze s
firmou McDonnell Douglas.
Od té doby už se nevyšetřuje a nedělají se nápravná opatření, ale zametá
se to pod koberec a lobuje se v Kongresu za výjimky.