Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 11 20:18:33 CET 2024

Ale to je ještě docela mladice.
Mám Casio FX-180p, které jsem si koupil za peníze z brigády na vejšce v
roce 1981/2.
Za celou tu dobu vyměněné baterky myslím jednou (2 klasické alkalické
tužky AA).
Funguje jako zamlada. Dodneška je to má hlavní kalkulačka.
Ale pořád jsem se nenaučil používat její statistické funkce. Asi mi to
ještě pár desítek let bude trvat.

PL