Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Únor 11 20:54:40 CET 2024

On Sun, 11 Feb 2024, Petr Labaj wrote:

> Ale to je ještě docela mladice.
> Mám Casio FX-180p, které jsem si koupil za peníze z brigády na vejšce v roce
> 1981/2.
> Za celou tu dobu vyměněné baterky myslím jednou (2 klasické alkalické tužky
> AA).
> Funguje jako zamlada. Dodneška je to má hlavní kalkulačka.

Tak to mate dobre. Tuhle super kalkulacku jsem mel taky, ale parkrat do
ni vytekly baterky a pred par lety odesla uplne. A od te doby jsem na
podobnou nenarazil. Zkusil jsem Casio i nejake jine, vsechno to ma tu
polskou logiku ktera mne se*e, kdyz mam vysledek a chci ho odmocnit
tak nestaci zmacknout odmocninu ale musi se delat nejake sachy aby se
to prohodilo. Pri tom calc ve windows i RealCalc v androidu s tim nemaji
problem, stejne jako to FX-180P.