Re: Pozor na bezdrátové napájecí modulky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 10 17:24:50 CET 2024

Nesmíte kupovat věci z Číny, ale ze Srbska.
Tam mají v nějakém archivu všechny ty tajné Teslovy vynálezy.
A jak známo, tak on uměl posílat energii kolem celé Země.
Určitě na internetu najdete dost serverů, kde se to popisuje.

PL