Re: Pozor na bezdrátové napájecí modulky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 10 14:42:26 CET 2024

Do review jsem raději napsal "definitely dead" :-)

Když se do cesty dá 3mm sklo, tak to neutáhne ani 9 ohm.

------
Ale ty cívky z 2A verze vypadaj hezky, přemýšlím, kolik se přes ně dá
protáhnout, když by se to udělalo pořádně. Kdyby třeba 100 W, tak je to
hezký řešení dokonale vodotěsného nabíjení koloběžky.

Ale na to bude nejspíš lepší použít rozpůlený trafo s E jádrem.

PH