UmU6IFBvem9yIG5hIGJlemRyw6F0b3bDqSBuYXDDoWplY8OtIG1vZHVsky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 10 10:18:36 CET 2024

To bol ktory par, ten 1A alebo ten 2A?

Ten povodny test z prveho prispevku (ktory je tu na konci mailu) zrejme bol
pri vstupnom napati vysielaca 5V, vsak? Aj tam si mal obmedzenie zdroja 2A?

Tu relativne vysoku ucinnost som necakal.

> Ale asi ne vždy, včera to šlo

No ved o tomto toto vlakno snad je. Cina. Zrno a plevy.

wek

PS.
Tipujem, ze dost vela veci sa bude odvijat aj od vzajomnej vazby cievok.

Celkom vtipne zazitky som mal s takymito otvorenymi cievkami (ale nie pri
prenose energie, to som nerobil) umiestnenymi na drevenom stole, kde ale
zo spodu boli kovove vystuhy.

Tiez ma ktosi upozornoval, ze niekedy sa do drevotriesky dostanu kovove
piliny a drevotrieska je potom magneticky stratova... :-)

PS2.
Hm, toto je zaujimavy rozdiel medzi slovencinou a cestinou: výstuha vs.
výztuha